COMMISSIONS ARE OPEN
..........................................................................

REQUESTS ARE CLOSED
.........................................................................


Who: no-life animation student
*
Where: In the middle of nowhere...somewhere in Poland
*
What: things I like, don't like, don't care about and everything else. Probably lots of Sherlock. and my art.
*
Why: ...meh
‘London haven’t changed one bit. I don’t know what to do with myself. We spend hours walking around the city. Just to get away from that damned apartment. People are turning heads. Big ones on the loose are still catching attention. Ridiculous. He seems wary of me, as I limp. Keeping an eye all the time. That’s his way of coping. So I’ll keep him out. As long as he needs it. As long as we need it. Rare warm sun comes out. Bringing the memories.’
wow. mushy as fuck. XD I had this idea of John’s time after Afghanistan and before 221B. yup. Kinda playing with colors, as I am still a total noob. Now I rest.

‘London haven’t changed one bit. I don’t know what to do with myself. We spend hours walking around the city. Just to get away from that damned apartment. People are turning heads. Big ones on the loose are still catching attention. Ridiculous. He seems wary of me, as I limp. Keeping an eye all the time. That’s his way of coping. So I’ll keep him out. As long as he needs it. As long as we need it. Rare warm sun comes out. Bringing the memories.’

wow. mushy as fuck. XD I had this idea of John’s time after Afghanistan and before 221B. yup. Kinda playing with colors, as I am still a total noob. Now I rest.

  1. roaringwalruscat reblogged this from aiwa-sensei
  2. 221superwhovians reblogged this from aiwa-sensei
  3. naomithenerdgirl reblogged this from aiwa-sensei
  4. makebelievemizzie reblogged this from aiwa-sensei
  5. cazrinanda reblogged this from yugiohbam
  6. isoldesmusings reblogged this from feywillow
  7. yugiohbam reblogged this from aiwa-sensei and added:
    Omg a Pokelock crossover - amazing!
  8. fluffaykittay3 reblogged this from aiwa-sensei
  9. bandsseriesandbooks reblogged this from aiwa-sensei
  10. akinom-world reblogged this from aiwa-sensei
  11. xluna95x reblogged this from aiwa-sensei
  12. imaginecreatures reblogged this from aiwa-sensei
  13. sexy-ass-mornings reblogged this from aiwa-sensei
  14. janjan-the-ninth reblogged this from aiwa-sensei
  15. feclen reblogged this from aiwa-sensei
  16. blackkittyofdarknes reblogged this from aiwa-sensei
  17. toviv reblogged this from madnessinitstrueform and added:
    I want a daemon too